Informujemy, że z dniem 1 stycznia 2026 roku wprowadzamy nowy Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla Klientów indywidualnych.

Regulamin będzie obowiązywał wszystkich klientów naszego banku, niezależnie od daty zawarcia umowy, co pozwoli na większą przejrzystość i komfort obsługi.

Co zmieniliśmy

Wprowadziliśmy do regulacji obsługę kart płatniczych wydanych w ramach zrzeszenia Banku Polskiej Spółdzielczości S.A.

Wprowadziliśmy zmiany – uprościliśmy język komunikacji. Wynika to z ustawy o zapewnieniu wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze, która obowiązuje od 28.06.2025 roku.

Co to oznacza dla Ciebie

Nowy Regulamin wejdzie w życie 1 stycznia 2026 roku.

Zapoznaj się z jego treścią, która jest dostępna na stronie internetowej i w placówkach naszego banku.

Co musisz zrobić

Jeśli akceptujesz nowy Regulamin nie musisz nic robić.

Jeśli nie przyjmujesz treści nowego Regulaminu, możesz wypowiedzieć umowę o świadczenie usług banku do dnia 31 grudnia 2025 roku.

Możesz zgłosić sprzeciw wobec wprowadzonych zmian, nie wypowiadając umowy. Wtedy umowa wygaśnie z dniem 31 grudnia 2025 roku.

W przypadku pytań lub wątpliwości jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Z poważaniem

Zarząd Banku Spółdzielczego w Gilowicach